Bu cenahta ne çok insafsız adam varmış.
Yahu bir kaç gündür ne Siyonistliğim, ne İsrail ajanlığım kaldı. Bazılarına göre de İsrail den maaş almaya başlamışım. Aşkolsun.
Vallahi siz adamı yargılamadan asarsınız. Nuh Gönültaş
Cehenneme gönderme yetkiniz olsa hiç düşünmeden yollarsınız insanı cehennemin ta dibine.
Sağolsunlar Erbakan Hoca’nın müritleri yeni bir yıla girerken yüzlerce değil, binlerce maille yukarıdan aşağıya bendenizi protesto ediyorlar. Bunu yaparken de ne denli küfürbaz olduklarını ortaya koyuyorlar.
İçlerinde konuya nezaketle ve suhuletle yaklaşanlar yok muydu. Elbette var. Zaten bu tür hareketler, bu tür nazik, ne söylediğini bilen, eğer varsa bir hata mutlaka düzeltilebileceğini düşünen insanlar sayesinde ayakta duruyor.
Yoksa militanlar sadece slogan atar, küfür eder. Başka işe yaramazlar.
Olaya nezaketle yaklaşan okurlarım aşkına yapılan bir hatayı düzeltmek boynumun borcu. Ama, “Erbakan Hoca İsrail ile hiç bir anlaşmaya imza atmadı” diyenlere ise yeni bir sürprizim var.
Evet kabul ediyorum. Bir hata yapmışım. 54. Hükümetin Başbakanı Necmettin Erbakan İsrail uçaklarının Türkiye’de eğitim uçuşları yapmasına müsade eden anlaşmayı imzalamamış. Bu hatam İsrail ile yapılan bazı anlaşmaların birbirine çok yakın zamanlarda imzalanmış olmasından kaynaklanmıştır.
Kaldı ki bu anlaşmanın Türkiye’ye 28 Şubat’ın bir kazığı olduğunu özellikle belirttiğim halde, yazının öznesi sanki Erbakanmış gibi cemaat ayağa kalktı.
Avukatının Hoca hakkında yaptığı açıklamada verdiği bilgiler doğru: “İsrail ile yapılan anlaşmaların Refahyol diye adlandırılan 54 . hükümetten önce General Çevik Bir tarafından yapıldı.”
Bu cümle doğru da, böyle bir cümle yazılırken göz ardı edilen bir gerçek var. Çevik Bir kendi başına bir başka ülke ile bir anlaşmaya imza atabilir mi?
Atamaz, çünkü uluslararası anlaşmalar hükümetler tarafından yapılır, TBMM tarafından onaylanır, ya da onaylanmaz.
Çevik Bir ve takımı o sıralar hükümetlerden bağımsız olarak bir çok anlaşma imzaladılar. Bunların önemli bölümü İsrail ile yapılan anlaşmalardır. Bu anlaşmalarda siyasi otoriteye sorulduğunu bile sanmıyorum. O dönem böyle bir dönemdi işte.
“Türkiye ile İsrail arasında "Askeri Eğitim İşbirliği anlaşması" 23 Şubat 1996 tarihinde imzalanmıştır. Sayın Erbakan'ın Başbakanlığında kurulan 54. hükümet ise bu anlaşmadan üç ay sonra; 28 Haziran 1996 tarihinde iktidara gelmiştir.”
Hatayı kabul ediyorum. Eğer amacım Erbakan adına yapılan açıklamalarda söylendiği gibi “Refahyol hükümetinin efsane hizmetlerine gölge düşürme çabası” olsaydı bu hatamı telafi etmezdim.
Bakınız, sevgili Saadetliler… Refahyol hükümetinin İsrail ile yapılmış bir anlaşması yok mu peki.
Var!
Öyle sizin sandığınız gibi Erbakan Hoca İsrail ile herhangi bir anlaşmaya imza atmamış falan değildir. Hocanın o dönemin şartları gereği askeri etkiyle isteyerek ya da istemeyerek bir çok şey yaptığını hepimiz biliyoruz.
Hiç kusura bakmayın, Refahyol dönemi de öyle efsane falan bir dönem değildir!
Erbakan başbakanken Türkiye ile İsrail hükümetleri arasında savunma sanayi işbirliği anlaşmasına imza koymuştur.
Bunu isteyerek yapmıştır yapmamıştır o konu tartışmaya açık. O dönemin askeri etkisi ile yapmış olabilir. Zaten sözkonusu anlaşma Erbakan’a askerler tarafından verilen bir brifingden sonra imzalatılmıştır. Tarih 28 Ağustos1996. Bu anlaşma Türk Hava Kuvvetleri’nin elindeki F-4 ve F-16 uçaklarının modernizasonu ile ilgilidir!
Hani Erbakan İsrail ile hiç bir anlaşma imzalamamıştı?
Sizi gidi sizi…
Hoş, bana göre imzalayabilir de, bunda bir beis yok. Hükümete gelenler muhalefetteki gibi davranamıyorlar. İsteseler de istemeselerde malesef aynı duruşu sergileyemiyorlar.
Şimdi bir kaç söz de AK Parti hükümetine söylemek lazım:
Madem İsrail saldırılarını kınıyorsunuz, uluslararası insiyatif almak için Başbakan Ortadoğu gezisine çıkıyor. Niçin İsrail ile yapılan stratejik işbirliği anlaşmasını yeniden gözden geçirmiyor, Konya’da İsrail uçaklarının uçmasına hala izin veriyorsunuz?
Tamam, siz Erbakan gibi bu anlaşmaları yırtıp atacağız diye işbaşına gelmemiş olabilirsiniz. Ama ortada bir fiili durum var ve israilin Filistinlilerle olan savaşına Türkiye bilerek ve isteyerek destek oluyor. Anlaşmayı başkası imzaladı diye siz bundan müstağni değilsiniz!
Görelim bakalım, ne kadar anti siyonistsiniz!
Yorumlar Nezir Merttürk
erbakan hocayı anlayacak kafanın olmadığı belli,sen eşşek kafalısın izzet İsraille yapılan Anlaşmalar Refah yol Hükümetinden Önce ve Sonra ki dönemlerde olmuştur Belgeler ve tarihler;
İsrail le yapılan Anlaşma Tarihi
23 Şubat 1996: Askeri Eğitim ve İşbirliği Anlaşması imzalandı.
28 Haziran 1996: Refah Partisi ve Doğru Yol Partisi koalisyonu ile Refah-Yol hükümeti kuruldu,
8 Ağustos 1996: Ha'aretz gazetesi "Türkiye’nin yeni başbakanı İslamcı Erbakan'ın tüm askeri sanayi işbirliği anlaşmalarını belirsiz tarihe kadar dondurduğunu" yazdı.
-28 Şubat 1997: Milli Güvenlik Kurulu aldığı kararlarla meşhur 28 Şubat sürecini başlattı.
-18 Haziran 1997: Erbakan, Çankaya Köşküne çıkarak Demirel’e İstifa mektubunu sundu.”
Görüldüğü gibi, herhangi bir kararın alınması söz konusu olmadığı gibi, Çiller’in başbakanlığı döneminde alınan kararların da uygulanması durdurulmuştur. Hem de aynı Çiller Başbakan yardımcısı iken. Bunun dışında 28 Şubat süreci içinde İsrail’de gidip gelmeler olmuş, bir takım toplantılar da yapılmıştır. Ancak gidenler ya askerlerdi, ya da DYP’li Meclis başkanı ve M. Savunma bakanı idi. Nitekim bunlarla ilgili kararlar da Mesut Yılmaz hükümeti zamanında alınmış ve hayata geçirilmiştir.
Yine bizim insanlarımız tarafından bu anlaşmanın 53. hükümet zamanında hazırlandığı, Erbakan’ın da imzalamak zorunda kaldığı şeklindeki savunma da eksiktir. Çünkü hazırlık gerçekten 53. hükümet zamanında, 4 HAZİRAN 1996’da hazırlanmıştır. Gizlenen gerçek ise bu anlaşmanın yine 53. hükümet zamanında 16 HAZİRAN 1996’da, yani Erbakan başbakan olmadan tam 12 gün önce imzalanmıştır. Devlet Planlama Teşkilatının http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1996.htm adlı internet sitesinden indirdiğim belgeyi aynen aşağıya alıyorum:
1996 yılında yapılan anlaşmalar:
No: 96/8255
Yıl: 1996
Muhatap: İsrail
Adı: İsrail Devleti ile Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti arasında ticaret, ekonomik, sınaî, teknik ve bilimsel işbirliği anlaşmasının onaylanması hakkında karar.
Konu: Ticaret
Tarihi: 16.06.1996
Sayısı: 22668
Aynı internet adresinden 1996 yılında gerçekleştirilmiş bütün Uluslar arası İkili Anlaşmalar, ayrıca http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1997.htm adresinden de 1997 yılına ait anlaşmalar görülüp incelenebilir. Ve kesinlikle şu görülür ki; muhterem Erbakan’ın başbakanlık yaptığı 28.06.1996 – 18.06.1997 tarihleri arasında İsrail’le yapılmış hiçbir anlaşma yoktur.
kaynaklar:
-1-Devlet Planlama Teşkilatının http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1996.htm
-2-http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1997.htm
-3-http://www.haberdem.com/author/Mehmet-Ali-OZTURK/1029/Erbakan-ve-Israil.htmlizzet İsraille yapılan Anlaşmalar Refah yol Hükümetinden Önce ve Sonra ki dönemlerde olmuştur Belgeler ve tarihler;
İsrail le yapılan Anlaşma Tarihi
23 Şubat 1996: Askeri Eğitim ve İşbirliği Anlaşması imzalandı.
28 Haziran 1996: Refah Partisi ve Doğru Yol Partisi koalisyonu ile Refah-Yol hükümeti kuruldu,
8 Ağustos 1996: Ha'aretz gazetesi "Türkiye’nin yeni başbakanı İslamcı Erbakan'ın tüm askeri sanayi işbirliği anlaşmalarını belirsiz tarihe kadar dondurduğunu" yazdı.
-28 Şubat 1997: Milli Güvenlik Kurulu aldığı kararlarla meşhur 28 Şubat sürecini başlattı.
-18 Haziran 1997: Erbakan, Çankaya Köşküne çıkarak Demirel’e İstifa mektubunu sundu.”
Görüldüğü gibi, herhangi bir kararın alınması söz konusu olmadığı gibi, Çiller’in başbakanlığı döneminde alınan kararların da uygulanması durdurulmuştur. Hem de aynı Çiller Başbakan yardımcısı iken. Bunun dışında 28 Şubat süreci içinde İsrail’de gidip gelmeler olmuş, bir takım toplantılar da yapılmıştır. Ancak gidenler ya askerlerdi, ya da DYP’li Meclis başkanı ve M. Savunma bakanı idi. Nitekim bunlarla ilgili kararlar da Mesut Yılmaz hükümeti zamanında alınmış ve hayata geçirilmiştir.
Yine bizim insanlarımız tarafından bu anlaşmanın 53. hükümet zamanında hazırlandığı, Erbakan’ın da imzalamak zorunda kaldığı şeklindeki savunma da eksiktir. Çünkü hazırlık gerçekten 53. hükümet zamanında, 4 HAZİRAN 1996’da hazırlanmıştır. Gizlenen gerçek ise bu anlaşmanın yine 53. hükümet zamanında 16 HAZİRAN 1996’da, yani Erbakan başbakan olmadan tam 12 gün önce imzalanmıştır. Devlet Planlama Teşkilatının http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1996.htm adlı internet sitesinden indirdiğim belgeyi aynen aşağıya alıyorum:
1996 yılında yapılan anlaşmalar:
No: 96/8255
Yıl: 1996
Muhatap: İsrail
Adı: İsrail Devleti ile Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti arasında ticaret, ekonomik, sınaî, teknik ve bilimsel işbirliği anlaşmasının onaylanması hakkında karar.
Konu: Ticaret
Tarihi: 16.06.1996
Sayısı: 22668
Aynı internet adresinden 1996 yılında gerçekleştirilmiş bütün Uluslar arası İkili Anlaşmalar, ayrıca http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1997.htm adresinden de 1997 yılına ait anlaşmalar görülüp incelenebilir. Ve kesinlikle şu görülür ki; muhterem Erbakan’ın başbakanlık yaptığı 28.06.1996 – 18.06.1997 tarihleri arasında İsrail’le yapılmış hiçbir anlaşma yoktur.
kaynaklar:
-1-Devlet Planlama Teşkilatının http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1996.htm
-2-http://www.dpt.gov.tr/dei/iei/1997.htm
-3-http://www.haberdem.com/author/Mehmet-Ali-OZTURK/1029/Erbakan-ve-Israil.htmlAykut SUNGUROĞLU Ali ÇEBİ'ye...
Sen o cam kırığını al ve....
Densizzzzzzzz,sözüm ona laf söylemişsin.
Tiksinç mahlukat!
Sen gibi bilmişler yüzünden bu vatan soyuluyor,soyanların hepsi de okumuş!
Edepsiz adam. hadi ordanmerdem sahi neden 14 şubat 2008 tarihli yazınız yok. halbuki geçenlerde okumuştum. şimdi yok. neyse ben vereyim. http://www.bugun.com.tr/yazar.asp?yaziID=15741muhammet sen hocayı anlayamazsın size verilen bir görev var siz onu yapıyorsunuz. israile bomba atanları erbakan yetiştirdi diyorsunuz. erbakan iktidarda böyle bir şey yapmadı ama velevki yaptı aradan 12 sene geçmiş niye iptal etmediler.sizin çok sevdiğiniz kişi kendisi söylüyor kendisinin bop projesi başkan yardımcıs olduğunu git onunla uğraş hoca ile değil metin aktaş dansöz gibi kıvırma ilk önce pilotların eğitimi ile ilgili anlaşmayı imzaladı dedin sonra başka bahaneler uydurmaya başladın ali bozkurt Beyefendi aşağıda birçok yazınızın başlığı olduğu halde 14 şubat 2008 tarihli yazınız yok. Lütfen onu da koyarmısınız. Yazdıklarınızdan istifade etmek herkasin hakkı.
ali çebi aldırma gönül daş.sen hiç atasözü bil...irmisin .ETME CAHİLLE SOHBET KÜSTÜRÜRSÜN.SİLME KIÇINI CAM KIRIĞI İLE KESTİRİRSİN.AH NUHUM AH.CAHİL NE BİLİR SENİN NİYETİNİ.ONUN İÇİN GÖRÜNTÜ YETERahmet ozgun Bu erbakan degilmi 28 subatcilarin istedigi tum bahaneleri cok kolay bir sekilde onlara saglayan,o erbakan degilmi yaptigi her hareketle muslumanlarin aleyhinde provakatorluk yapan.
Hiiiic kivranmayin imzalamistir o anlasmayi hemde baska anlasmalarda imzalamisdir..
Nuh Bey gayte objektif yazmis ve az bile yazmis.
Muslumanlarin sirtindan gecinipen cokda muslumanlara zarar vermistir Hoca.
Simdide otursun oturdugu yerde,ibadetu taatle ilgilenip,son gunlerinde bari hayrli biseyler yapmis olsun...MİLLİ GÖRÜŞ Bak güzel kardeşim, istediğini eleştir; lakin hakkaniyetten sapma! Memlekette bunca rezil varken bi de seninle uğraşmayalım.
Tamam, belki de en az bizim kadar ciğerin yanıyor Gazze katliamına!
Belki de bizim gibi elinden bir şey gelmemesinin verdiği yakıcı çaresizlikle, sağa sola sataşıyorsun.
Destursuz şavullamak olmaz ama!
Hele hele Erbakan'a çakmakla hiç olmaz!
İsrail savaş uçaklarının Konya'da eğitim uçuşuna izin veren anlaşmayı Erbakan'ın imzaladığını söylemek, tek kelimeyle ayıp!
Hayır yani, “Gazze'yi bombalayan İsrail uçakları Konya'da eğitiliyor!” diyerekten güzel güzel yazını akıtmışsın…
Dinci-faşist İsrail rejiminin yaptığı katliama hakkıyla ses çıkarmayan “İslam dünyasının” ervahına “yuh” çekmişsin…
Savaş suçlusu İsrail rejiminin işbirlikçisi 28 Şubat darbesine de laf sokmayı ihmal etmemişsin…
Eline, yüreğine, kalemine sağlık, da…
E, dur orada işte; niye haddini aşıp, Erbakan Hoca'ya bühtan ediyorsun?!
Hadi, diyelim ki; celadetlisin; sözün şehvetine kaptırıp gitmiş; 28 Şubatçıların yanında, 28 Şubat döneminin en büyük mağduruna da kıymışsın…
İyi de, Sayın Erbakan, İsrail'le yapılan “Askeri Eğitim İşbirliği Anlaşması”nın 23 Şubat 1996'da imzalandığını, başbakanlığını yaptığı 54'üncü hükümetin ise bu anlaşmadan 3 ay sonra kurulduğunu avukatı aracılığıyla açıklamış, niçin duymazlıktan geliyorsun?!
Duymazlıktan gelsen hadi neyse!
“Saadet Partililer arasında adeta kıyamet koptu…” diyerek, hepten tadını kaçırıyorsun!
Bir de, “Herkese saadetli yeni yıl dilerim!..” şeklindeki “ironi denemelerine” tenezzül ediyorsun.
Halbuki…
Kelime oyunlarının çocuksu “saadetiyle” avunmak yerine, kime “bühtan” ettiğin konusunda düşünseydin daha hayırlı olurdu.
Bak güzel kardeşim…
“Bühtan” ettiğin adam, sırf İsrailli bir yetkiliyle gizli görüşme yaptı diye Dışişleri Bakanı Hayrettin Erkmen'i, 5 Eylül 1980'de, gensoruyla düşürmüş adamdır.
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk ve tektir bu! Hem de 24 milletvekiliyle…
O “bühtan” ettiğin adam, bu topraklara “Siyonizm” belasının ne olduğunu gece gündüz demeden, yıllar yılı anlatan adamdır…
Bunları söylüyorum diye, Allahüâlem, sen şimdi fakire kızmışsındır.
Şayet halin buysa, kulak vermek istemeyebilirsin.
O halde, bühtan ettiğin adam hakkında çaresiz başka birine başvuracağız.
Elan başına bombalar yağan Gazze halkının lideri Halid Meşal'e ne dersin?
Dinleyelim:
“Türkiye halkı tarihten günümüze her daim yanı başımızda oldu. Türkiye'deki tüm İslami hareketler bizim için çok kıymetlidir. Özellikle üstad Erbakan bizim için çok önemlidir. O, Siyonizmi ümmete anlatan çağımızın Abdulhamit'idir. Filistin davasına en çok o sahip çıktı. Dünya Müslümanları, Siyonizmi ondan öğrendi. Türkiye halkı da gösterdiği tavırla, gönderdiği yardımlarla ve büyük gösterilerle her zaman bizim yanımızda oldu. Allah sizden razı olsun. Siz, Osmanlı'nın torunlarısınız ve ona yakışanı yapıyorsunuz…”
Sakın yanlış anlama güzel kardeşim. Maksadım seni mahcup etmek değil asla.
Öyle olsaydı, 14 Şubat 2008'de kaleme aldığın, “İsrail ve Yahudiler ezberlerimizi bozmalıyız!” başlıklı yazını söz konusu ederdim.
Ve, “İsrail Türkiye'ye teknoloji satışında ve transferinde diğer ülkelere göre mesela Almanlara, Amerikalılara, İngilizlere, Fransızlara göre vs. daha cömert…” ifadeni teşrih masasına yatırırdım.
Niyetim seni üzmek olsaydı…
Mezkur yazında sana yakıştıramadığım, ancak ve ancak İsrail'in silah pazarlamacılarına yakışan ifadelerine değinirdim:
“İsrail, Türkiye'ye verdiği teknolojilerle ilgili olarak diğer ülkeler gibi, özellikle Almanya ve Amerika gibi kayıt ve şartlar ileri sürmüyor. Yine bu ülkeler gibi cihazı verip teknolojisini vermemezlik gibi bir politika gütmüyor…” şeklindeki hezeyanını yüzüne vurur; hangi yüzle Sayın Erbakan'a “bühtan” ettiğini sorardım!
Bak, rencide olmayasın diye ismini de, gazeteni de vermiyorum.
Lakin Nejat abinin(Uygur) dediği gibi, “Anlayan anladı…” ; ben ne yapiim?
DENİZ DOĞAN BAK SAYIN KARDEŞİM BEN ARTIK İNANIYORUM ŞÜPHEM KALMADI SEN GERÇEKTEN İSRAİLLİ SİYONİSTLERİN BİR UŞAĞISIN.BİRİNCİSİ O YAZIN O KADAR ACELEYE GELMİŞKİ KARALAYAYIM YADA ÇAMUR ATAYIM İZİ KALSIN NASILSA TÜRK İNSANI YATIYOR HEM BENİM GİBİ BİR DOLU YAZAR VAR YALAN YANLIŞ YAZIYORLAR MİLLETTE YUTUYOR MANTIĞIYLA YAZDIĞIN BELLİ.HAAA YUTMADIYSA EFENDİM ÖZÜR DİLERİM ZATEN ÖZÜR YAZIMI OKUYAN OKUR AMA AKILLARINDA DA İLK YAZDIĞIM YAZI KALIR.SEN SÖZÜM ONA YAZARSIN VE İDARENİ BU YOLLA YAPIYORSUN YAZIK VERİLEN PARALARA YAZIK SOKAK AĞZIYLA YAZAR OLUNURMU TÜRKİYEDE GÜNDEM YARATMAK VEYA HAYBEDEN PARA KAZANMAYA EN GÜZEL ÖRNEKLERDEN BİRİSİN.SANA TAVSİYEM YAZINI YAZMADAN ÖNCE KONUNU İYİCE ARAŞTIR BU İŞLERDEN ANLAMIYORSAN BIRAK GİTSİN AMA AÇ KALIRSIN SANADA YAZIK 5 KOYUN VERSELER SANA 4 ÜNÜ KAYBEDERSİN NEYSE DÜZEN BOZUK İKİNCİSİ ÖZÜR DİLEYEYİM DİYORSUN YİNE BATIYORSUN SAYIN ERBAKAN HOCAMIN 54.HÜKÜMETİ EFSANE DEĞİLMİŞMİŞMİŞMİŞ.O YAPILAN ANLAŞMANIN İÇERİĞİNE BİR BAK DERİM ZAMANINA WE ŞARTLARINA BİR BAK DERİM BİRDE EFSANE OLUP OLMADIĞINI TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN BÜTÜN HÜKÜMETLERİNİN EKONOMİ DÜZENLEMELERİNİ YAPTIKLARI İCRAATLARI İNCELE DERİM BENDEN İYİ BİLİYORSUNDA İSRAİLLİ ABİLERİN YENİ BİR ERBAKAN HÜKÜMETİNE SABIRLARI YOK DİYE BİLMEMEZLİKTEN GELİYORSUN ALLAH ISLAH ETSİNosman ÇELİK ALDIRMA GÖNÜL DAŞ.İSRAİLE EN ÇOK İHALE VEREN.BENİM UÇAĞIMIN İSRAİL UÇAĞINI VURMAMASI İÇİN PROGRAM YÜKLETEN PROF HOCAYIDA AVENELERİNİDE 50 YILDIR BİLİYORUZ.BAŞÖRTÜMÜ TRİLYONMU ANLADIKSercan Tütengil Hepimizi MOSSAD FİŞLİYOR!...:
MOSSAD; Türk medyasını ve Yahudileri eleştiren her haber ve görüntüyü izliyor, tek taraflı topluyor, dosyalıyor, medya kuruluşlarını, yazarları ve Türk insanını fişliyor, malum merkezlere ve TSK Karargahına gönderiyor, İHBAR ediyor: http://kehaberler.blogspot.com/
Sonra da acımasızca İNFAZ ediyor!..
Bu skandala, TEZGAHA tepki gösterin !22 TEMMUZDA AYNI SAFDA MİLLİ GÖRÜŞ VE CHP MHP AYNI SAFDA YER TUTTUNUZ UNUTTUNUZMU???? KARSIK MECLIS ARITMETIGINDE SIZINDE BIR PAYINIZ OLSUN ISTENDI YAZIKK milli görüş EVET KURUDRULMUŞ BIR PARTI KOMUNISTLERE KARSI DIN PANZEHİRİ AMA YERİ GELDIGINDE DE KAPATILACAK BIR YAPILANMA AMA MAALESEEF MUSLUMANLAR UYUMAYA DEVAM ?? ERBEKAN HOCANIN YAPTIKLARI O DONEMDE HER SEYI 15 SENE TEHIR ETTIRMIŞTIR O GUNAHDA ONA YETERZübeyir Güngör Uslu (***)
Hey İsrail oğlu duy, İshak torunları,*
Biz İsmail Ahfadı, kardeş çocukları,*
Fani dünya kavgası, ateş ırmakları,*
Bu nar sizi de yakar, yıkar alçakları,*
***
Âdem Baba atamız, Havva ilk annemiz,*
Ya kardeş ya kuzeniz, et tırnak âdemiz,*
Aynı toprak hamurdan, aynı su bademiz,*
Her insan Allah kulu, bir nurdan âlemiz.*
***
On iki bin yıl sürdü, düşman cepheler üs,*
Kabil Habil’i vurdu, sende mi Bürü tüs,*
Biz Hasım biraderler, bir birimize küs,*
Birleşmiş milletler var, iradesiz bir süs.*
***
Şark cephesi yanıyor, garp oyun oynaşta,*
Zalimler kan içiyor, akıl yoktur başta,*
Nice gül civan gider, matem kaynar aşta,*
Şeytan ister kavgayı, fayda yok savaşta,*
***
Aşık Uslu uzak dur, kin nefis fesadı,*
Dünya ahir tarlası, nur cennet hasadı,*
Mazlumun âhı tutar, arş duyar feryadı,*
Ümit eyle Rahmeti, Hak yollar imdadı.*
***
Aşık Uslu Niksarî (Zübeyir Güngör Uslu)
Ayyıldız Fm & www.ayyildizfm.com
Gen.Yay.Yön. ( 0542.423 00 56 )
03.01.2009 08:42 – Samsun
erol yilmaz allah belani versinhasan sönmez sevgili kardeşim sana yapılan bunca ağır hakarete inanki çok çok üzüldüm...akıl veriyor sanma ama lütfen bu salak müslümanlara lügatimizden kaldırılan ne olduğunu unuttuğumuz feraset kelimesinin anlamını örnekleriyle bir yazsan o güzel kaleminlede bu anlama okuma idrak etme öğrenme araştırma özürlüsü kardeşlerimiz biraz nasiplenseler...admin kardeş bu yazıyı yayınlamayın sadece nuh beyin kendisine iletin lütfen..o anlar ne demek istediğimi...(tabiki sizde anlarsınız:-)hasan sönmez sevgili nuh kardeşim lütfen seviyelerine inme bu salak heriflerin...bunlar hala taasupla düşünen ve kendilerine çoban arayan zihniyetle yaşayan düşünmeyi birilerinin kulaklarına fısıldadığı şeyler sanan zavallılar...biz seni biliyoruz tanıyoruz...bu adam ne demek istiyor diye düşünen yok aralarında...birde hata kabul ediyorsun çok mütevazisin..gerçekten bunlara bile gerek yok..kalemin keskin olsun Allah yardımcın olsun...vur köküne kaleminide bir devir daha son bulsun..aç defterleride zavallı salaklar kimlerin peşinde nelerle ömürlerini bitirmiş görsünler....Z. Yılmaz Çok değerli kalem Nuh Gönültaş'a çamur attığını zannedenlere bu sözlerim!
Erbakan'la akrabalığı olan bir bayanım. Kendisi hrkesin bildiği üzere muhteşem bir zekaya da sahiptir. Ama etrafındaki kimseler, buraya yorum yazanlar da dahil "dava diye uydurdukları birşeye" körükörüne bağlanmış, örümcek beyinli olanlardır! Yazdıklarında eğitimlerini, at gözlüğü takmışcasına ne kadar sabit fikirli karacahilller olduklarını da ortaya koymuşlar. Bu kadar meraklıysanız Filistinlilere ve mitinglere siz koşun bir an önce. Oturup keyif yaptığınız yerden ahkam kesmeniz yetsin artık!. Miting alanını doldurmakla bir halt etmiş olmuyorsunuz. O mitingler de parayla,masrafla yapılıyor; bu kadar Saadet fanatiğisiniz madem Kurban Bayramı ve Ramazan Bayramı arefesi dışında maaş ödemesi yapma gücü olmayan TV5 kanalınıza da destek olun. Tabii mesele cepten para çıkarmaya gelince sesiniz soluğunuz da kesilir. Midemi bulandırıyorsunuz!erzurumlu israil ile anlaşmayı bilemem ama,
Erbakan derin devletin islami kısmının
başıdır.
1-Devrim otomobili yapılırkem Erbakan adını 27 mayıscılar nerden bılmuştur.
2-27 mayıs darbesinden sonra AP yi demokrat partinin devamı olarak gören derin devlet Erbakanı isviçreden neden getirmiştir.tabiki oyları böldürmek için
3-Refahyol iktidarının en v erimli günlerinde bile ortada hiç bir gerekçe yokken sert ve sivri çıkışlar yaparak
islami kesimi baskı altına alan beyanat ve çıkışları kim yapmıştır tabiki Erbakan
4-28 şubat sürecinde iki tane paşayı susturmayı becerememiş aksine 22 temmuz seçimlerinden önce Erdoğanı Aydın doğan medyası ağzıyla suçlamış
kendisine yakışmayan üslupla AKP ye saldırmıştır.
5-28 şubat sürecinde korkakları oynayarak kendisine güvenenleri mahcup etmiştir.
YAŞASIN YAHUDİ SİYONİSLER İÇİN CEHENNEM
3-BURAK ŞAHİN Sayın Nuh GÖNÜLTAŞİ Beyefendi,amacınızın ne olduğu açıkça belli olmakla birlikte biz milligörüşçülere beslediğiniz kin ve nefretinizin beslendiği odaklarında yine siyonistler ve islam düşmanlarıdır.Müslüman isen Allahaşkına iftiranın hükmünü bir oku.İftira ettiğin kişiyle helalleşmedikten sonra cennete giremessin.Nedir sendeki bu ahiretini bile yakacak kadar göze aldığın ERBAKAN düşmanlığı.İki elini kafanın arasına koy ve bir kere daha düşün güzel kardeşim.NUH ismini taşıyan müslüman evledı kardeşim.Bizler bugün %3 ler nisbetinde oylarda alsak Cenab-ı Allahın size verdiği bu korku nedendir acaba.''ÖNCE AHLAK VE MANEVİYAT'' diyerek 40 yıldır çizgisinden dönmeyen ERBAKAN hocamı bir anda İSRAİL yanlısı yapamazsın.Bak bugün annalerini kesen babalarından hamile kalan insanlarımız var.Onları ta 40 yıl öncesinden görüp ÖNCE AHLAK VE MANEVİYAT diyen ERBAKAN hocama bu çamur atma poltikandan bir vazgeçte ERDEMLİ insan sıfatına sokulmaya çalış.Allah herkesi yaptıklarıyla bilendir.....furkan sarım sen bu yazı yazma işlerini bırak gsl kardesim özründendir heralde bu yazı acısını çıkartayım die fazla aceleye gelmiş ve ne yazıkki yine araştırılmamış bir yazı düzenlemişsin sana derinlere girmicem ama sunu bil ki bi iş var becerebildiin çamur at izi kalsın olayı senin kötülemen karalaman hiçbirşe ifade etmicek sana verilen tepkilerde gayet normal kimsenn haksızlık karsısında tepkisiz kalmasını bekleyemessin gayet tabi ve son sözüm bu tip karalama yazılarından artık kaçın fazla prim yapmaya çalısmada.Yarın yapılacak bir miting var ve o taş attığın Erbakan'ın davasına sahip çıkan kuruluşların baslatacağı bir miting bırak bu işleride bu mitinge destek ver açılımını sen anlamıssındırpeyami AKSU Senin gayen gazzenin katliamında müslümanlara en büyük desteği sağlayan,ev ev kapı kapı dolaşıp yardım toplayan, gıyabı cenaze namazları, yürüyüşler mitinkler,maddi ve manevi israilin zulümlerinin etkisini azaltıcı üstün gayretler içerisinde bulunan milli görüş teşkilatının lideri ki Yahudiyi ve siyonizmin dünyaya hakim olma kendilerinden başka bütün insanların köle yada hayvan olarak görmelerini imkanları olsa bütün dünyayı yok etme planlarını kendilerin 5000 yıl önce yazdıkları sapık KABALA Kitaplarını 40 seneden beri yılmadan usanmadan anlatan o yüce insana hemde işbirlikçiler hariç bütün ÜMMETİN kenetlenmesi gereken bu günlerde doğru dürüst araştırmadan işembeden bir yalan makale yazacakın gelen tepkiler üzerine özür dileyeceksin1 busefer özürün kabahatinden büyük başka bir tarihihi saptıracak yanılgya düşüp ,F4 ler ve F16 ların modernizasyonu anlaşmasınınolduğu yazacakın. muhterem NUH GÖNÜLTAŞ bey kardeşim. ALLAH mutlaka birgün hepimizi hesaba çekecek yaptıklarımızdan ve yapmadıklarımızdan dolayı bizleri yargılayacak. Elinini vicdaına koy kendine sor. yazdığın şu son iki makale mazlum GAZZE muslümanlarının mıyaralarını sarıyor yoksa zalim vahşi Allah muhafaza birgün dünyayı yok edecek gücü elde ederlerse hiç kimsenin gözünün yaşına bakmadan senide dahil Dünya egemenliği gibi sapık bir dini inanışa sahip SİYONİST HAHUDİ lerinin işinemi yarıyor. Sen şu anda gazzede olsan ve elinde de silah olsa silah yahudi jetlerinemi çevirirsin yoksa gazzeli cocullara mı. Değişen bir şey yok elindeki kalemin kimin işine yarayacağını iyi düşün sonra yaz.Çünkü tetiğe bastıktan sonra eğer kardeşini, çocuğunu oldürdüysen ağlaman sızlanman özür dilemen ölenleri geri getirmez. muhterem kardeşim şuurlu makaleler bekliyoruz.SELAM VE DUA İLE.ilhan topal ya bu nuh gönültasin 3 4 tane yazisini okudum hepsi yanlis cikti..bu kurtlar vadisinin tuncay güney ile anlasma yapti haberi de onun hemen yalanladilar ya bu adama telefon edecegim...yaptigi bütün haberler yanlis cikiyor...okumaya degmez emin cölasan gibi...saadetlilerde cok gururlu insanlarmis gibi maile tutuyorlar..gururunuz var ise birbirinizi kötülemezsini...ŞERİF ALİ TORUN Yooook nuh efendi sen denk durmayacan... birinci şamarı yedin sonra acısından kıvranırken etrafa zarar vermeye çalışıyon, dikkat et!!!! ikinci şamarda sesini çıkaramazsın... soluğun tıkanır o kalem elinde kalır... ADAM gibi ADAM ol gerçekleri yaz.. yıllardır siyonizm ile savaşan bir insana siyonist yanlısı gibi izlenim veripte insanların kafasını karıştırmaya çalışmaa.. laf ettiğin insanın karşısına geçmeye korkan israil ve yandaşlarına senin gibi adamlar lazım milletin aklını bulayacak. UYANIN MİLLET BUGÜN GAZZE YARIN İRAN, SONRADA TÜRKİYE... BU TARZ İNSANLAR ONA BUNA İFTİRA ATARAK BİR YERLERE KENDİNİ BEĞENDİRMEK ÇABASINDA. NUH EFENDİ SANA DİYECEK BİRŞEY YOK ASLINDA SENDE KENDİNCE Bİ YOL TUTTURMAYA ÇALIŞIYORSUN. ÇALIŞ ÇALIŞDA SAKIN HOCAYA YAKLAŞMA.. REZİL OLDUĞUNLA KALIRSIN HER SEFERİNDE. EEE YOK BEN REZİLLİĞİ SEVİYORUM DİYOSAN DEVAM ET... uveysi sain gonultas bir onceki yaziniza da yorum yapmis yaptiginiz hata konusunda fikirlerimi soylemistim. gercekten beni sasirtmaya devam ediyorsunuz. aziz kardesim yaptiginiz hatadan sonra hatanizi teleafi eden bir yazi yazip bu tunelden cikabilirdiniz. ama egonuzu tatmin icin yeni seyler ortaya koyarak nefsinizi tezkiye etmeye calismissiniz. bir onceki yazimda hata yaptim erbekan hoca donemin de de diger hukumetlerede oldugu gibi hatalar oluyordu. ama bunlari ortaya koyup yeni polemikler acmanin geregi yok deyip kapatamazdin? insanoglu bazen istemeden hata yapabilir. kimse peygamber degilki? erbekan hocanin bir degil birden fazla hatasi vardir. ama bunalri gundeme getirmenin birlik ve beraberligimize ne faydasi var? e gundeme getirelim ki ayni hatalar tekrarlanmasin diyebilirsiniz? aziz kardesim millet her seyi goruyor. zaten erbekan hocayi cezalandrimadimi bu millet? bir tek kendininizi gercekelri goren ust tabakadan sayma gizli kibrini yenmemiz lazim. selam ve saygilarkadıoğlu mehmet BU ülkede herkes kimin ne yaptığını ve ne yapmak istediğini hemen hemen bilir AİNESİ İŞİDİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ mehmet ustun iyide Nuh gonustas bey kardesim yaziyi yazma zamnalamaniz oyle manidardi ki tamda Gazza katliami esnasinda butun musluanlari isyan ettiren bir esnada "Erbakan da bunu yapti" demek elbette boyle bir tepkiyi hakketmenize sebeb oldu size biraz dikkat etseydiniz.Bu acidan pekde masum sayilmazsiniz ki Erbakan omrunu anti soyonist bir durusla gecirmis bir liderdir selamlar ve dualrmehmet kişiliği oturmamış nuh efendi sen kimlere uşaklık yapıyorsun bilemem ama bizden uzat dur haddini bil senin gibi satılmış kalemler yüzünden ülke bu hallere geldi hala daha yok efsane değilmiş yok öyleymiş yok böyleymiş sen küfrü haketme sana küfretmesinler (doğru değil onuda söyliyim) ama insanların üzrenine hemde yalan yanlış gelirsen küfrüde yersin kusura bakma. gördü senin sahiplerin SAADET in yükselişini satılmış ilk kalem olarak sana bunları yazacaksın dediler ve sende eksiksiz yerine getirdin görevini sahibin ödüllendirmiştir seni. biz artık sizin gibi satılmışlardan doyduk bıktık düşün yakamızdan düşün bu ülkenin yakasından. senin gibi satılmışlar yüzünden gerçekten kalemini hakkını verenlerde halkın gözünde küçülüyor sus artık haddini bil. bizleri ne öv nede eleştir sahibini öv yalalık yap ama bize ne olumlu ne olumsuz dokunma....HADDİNİ BİL HADDİNİ
ATV'de bir programda şarkı söylemeye başladıktan sonra televizyon fenomeni haline gelen 10 yaşındaki Berna Karagözoğlu'nin 2005 yılında, yani 5 yaşındayken çekilmiş görüntüleri youtube.com da yayınlandı.