gasteci.com
     Ana Sayfa Reklam Tüm Haberler İletişim

Nuh Gönültaş

Nuh Gönültaş Ahmet Kaya'ya vatan haini diyenler şimdi ne diyeceksiniz?
TRT’nin Kürtçe yayınlara başlamasından dolayı Kürtler arasında müthiş bir memnuniyet gözlü...

Tamer Korkmaz

Tamer Korkmaz Camiye saldıran, çocukları öldüren İsrail…
İsrail'in Gazze Katliamı kara harekatıyla devam ediyor. Bir haftadır süren hava bombardımanında ...

Taceddin Kayaoğlu

Taceddin Kayaoğlu Kürtler 10 Eylül 1979 - Birileri 12 Eylül 1980
PKK Terör Örgütü’nün ivme kazanmaya başladığı tarihler 1982-1983’lere rastlar. Kırılma n...

Harun Tokak

Harun Tokak Son akşam yemeği...
Hepsi on iki kişiydi. Bu onlarla son akşamıydı. Son akşam yemeği… ...

Aydoğan Vatandaş

Aydoğan Vatandaş Türkiye’de Dengeler Değişirken…
CHP lideri Deniz Baykal’ın bir süre önce başlattığı ‘Türban’ açılımını nasıl yor...

Hamdullah Öztürk

Hamdullah Öztürk İsrailoğulları'nın kaderi
İsrail'in Gazze'ye düzenlediği hava saldırısı her şeyi altüst etti. İşaretler kara harekatının da ba...

Sebahattin Çelebi

Sebahattin Çelebi Angela Roosevelt!
Dünya bu denli büyük global bir ekonomik krizle yeni karşı karşıya değil. 1933 Mart'ında yaşanan ve ...

Halit Esendir

Halit Esendir Susurluk trafik kaza raporu Ergenekon'u gösteriyor...
3 Kasım 1996’da meydana gelen Susurluk kazasının suikast olduğunu gösteren bir çok iddia ve de...

Mehmet Ali Bulut

Mehmet Ali Bulut İsrail ve canımı sıkan bir ayet (2) Yorumlar, tarizler, cevaplar...
Belki de bu başlığı Mehmet Işık adlı okuyucumun ifade ettiği gibi “BİR AYET VE CANIMI SIKAN İS...

Sezai Şen

Sezai Şen AK PARTİ GÖKÇEK'İ YENİDEN ADAY GÖSTERMEZSE CHP'YE BÜYÜK İYİLİK YAPMIŞ OLACAK!
AK Parti bugünkü tabloda Melih Gökçek'i Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı göstermezse sanki AK...

Gasteci Kulislerde

Gasteci Kulislerde Eğer AK Parti kapatılsaydı...
3.5 aylık baş döndürücü trafik bitti. Ak Parti kapatılacak mı ?, kimler siyasi yasak alacak ? gibi s...

Erol Kavas

Erol Kavas Mini Laptop - Asus Eee PC Türkiye'de!!!
İlk kez hepsiburada.com tarafından satışa çıkarılan ürünün özelliklerini inceliyelim....

SPOR HABERLERİ

GÜLEN CEMAATİNDE DARBE PLANI!


Ergenekon soruşturmasının kilit ismi Güney’in ifadesine göre, ‘Gülen cemaatinde üç grup vardı. Mehmet Demircan da grup oluşturup televizyonda (Samanyolu) darbe planları yapıyordu. Ancak genel müdürlükten alınarak tasfiye edildi’

Milliyet

Ergenekon soruşturmasına dayanak olan Tuncay Güney’in emniyet ifadelerinde Fethullah Gülen cemaatiyle ilgili ayrıntılı bilgilerde yer aldı.

Güney, iddianamenin ek klasörlerinde yer alan ifadelerinde cemaatin yapısını, faaliyetlerini, ilişki ve bağlantılarını ayrıntılı olarak anlattı.

Cemaat içi çekişmeleri de anlatan Güney, Gülen cemaati içerisinde üç güçlü grubun bulunduğunu ve Mehmet Demircan isimli bir cemaat mensubunun da kendi grubunu kurarak “cemaat içi” darbe planları yaptığını öne sürdü. Güney’in iddiasına göre Demircan’ın yaptığı gizli darbe toplantılarından biri basılınca, Demircan’ın planları da suya düştü ve bütün ekibiyle birlikte Samanyolu televizyonundan ve cemaatten tasfiye edildi.

Cemaat içindeki gruplar

Güney’in iddiasına göre Gülen cemaati içerisinde İlhan İşbilen grubu, Latif Erdoğan grubu ve Abdullah Aymaz-Naci Tosun grubu olmak üzere üç ayrı grup vardı. Zaman zaman güç mücadelesi içerisine de giren bu gruplardan Gülen’e en yakın grup ise Latif Erdoğan grubuydu. Güney’in iddiasına göre Gülen’den sonra cemaatin başına çocukluğundan itibaren Fethullah Gülen’in yanında yetişen Latif Erdoğan geçecekti.

Güney’in anlattıklarına göre cemaat içinde en korkulan grup ise İlhan İşbilen grubuydu. Güney’e göre İşbilen’in de darbe planları vardı ve cemaat içinde herkes İşbilen’den “korkuyor, tırsıyor”du. Güney’in ifadelerine göre Veli Küçük de grup içerisindeki bu çekişmelerde Mehmet Demircan’ın darbe planlarına destek vermişti.

Güney ifadelerinde cemaat içi çekişmeleri ve kendisinin de dahil olduğu Demircan ekibinin tasfiye edilişini şöyle anlattı:

‘Darbe toplantısı basıldı’

“Mehmet Demircan bir gece televizyonun (Samanyolu) en üst katında toplantı yapıyorlardı kendi için...

İlhan İşbilen de toplantıyı bastı. Mehmet Demircan darbeyi yapamamıştı, tasfiye olmuştu. Onu genel
müdürlükten aldılar Naci Tosun’u getirdiler.

Bu arada ben de Onun (M.Demircan) en iyi adamlarındanım ya, sabah akşam odasındayız, fikirle teori ile yönetiyoruz. O da genç, fevri çıkışları olan bir insandı ve sonuçta ben susmak zorunda kaldım. Çünkü adım ‘ajan’, ‘Mitçi’, ‘Jitemci’ oldu, ‘askerlerin adamı’ dediler filan...

Ben Mehmet Demircan beye dedim ki, ‘Ben çıkacağım’ biraz da birikmiş param vardı zaten... ‘Başka bir şeyler yapalım’ dedi. ‘Yaparız, burada olmaz’ dedim. Bak yoksa bizi kendileri atacaklardı zaten...
Mehmet Demircan’ın dışarıda ya da cemaat içinde getirdiği bütün insanları Fethullah Hoca tasfiye etti.
Zaten televizyonda o dönem çalışmış olduğum herkesi tasfiye etti, kimse yok Kemal Gülen (Gülen’in yeğeni) ve Haluk Görgün hariç onlar da bacanaklar zaten Fethullah Hoca ile... Tabii ki böyle olunca ben ayrıldım...”

‘Veli Küçük İlhan İşbilen için uyardı’

İfadelerine göre Güney, cemaatten ayrıldıktan sonra yanına gittiği Veli Küçük’e olanları anlattı. Küçük de “İyi ki de Onu (M.Demircan) net bir şekilde destekliyormuş şeklinde görünmemişiz. İlhan İşbilen akıllı adamdır, onunla da iyi geçin, temkinli olalım” dedi. Güney, Küçük’e olayı şöyle anlattı: ‘Komutanım benim. Biliyorsun, Samanyolu’nda Mehmet Demircan bey şey yapamadı’ dedim. ‘Onlar darbe yapacaklardı başaramadı, iyi ki de onu net bir şekilde destekliyormuş şeklinde görünmemişiz. Yoksa biz de şey olacaktık. İlhan İşbilen her zaman akıllı adamdır. Dikkat et, onunla da iyi geçin, temkinli olalım’ dedi. ‘Ama efendim İlhan İşbilen beni dedim şey yapmaz’, ‘Şimdi uzak dur, sonra belki arayı buluruz’ dedi. ‘Sonra belki İlhan İşbilen’in yanına koyabilirim’ dedi.”


24.Ağustos.2008 13:50:07

Puan: 3.2/5 (16 oy verildi)

Yazıcı Görünümlü Sayfa Arkadaşına Yolla Yorum Yazabilirsiniz
Yorumlar
   demir
fetullah hoca hiç evlenmemiş. bacanağı nasıl oluyor. bu nasıl bi haber anlayışı!
   VATANPERVER
BENİM YORUM NEDEN EKLENMİYOR
   VATANPERVER
ERGENEKON İDDİANAMESİ DÜN İYİYDİ BUGÜN CEMAATİNİZE Mİ DOKUNDU ARKADAŞLAR. AZICIK AKILLI BİLİNÇLİ ADAM OLUN ADAM SİZ NE BİÇİM MÜSLÜMANSINIZ. ALLAHI ARACI OLMADAN SEVEMİYOR MUSUNUZ. AHİRETTE SANA SENİN SEVGİN SORULACAK NEREDEYSEPEYGAMBER YERİNE KOYDUĞUNUZ HOCANIZIN DEĞİL
   mehmet
onlar da bacanaklar zaten Fethullah Hoca ile... yazısına bakarsanız uyduruk gaydırık bişey olduğunu anlarsınız bu yazının. Çünkü Fethullah Gülen hiç evlenmediki bacanağı olsun. akıllı! Atarken biraz küçük atın da civcivler de yesin
   necdet
sayın editör truva atını oynuyorsunuz., bu haberin maksatı belli. bu cemmati yıpratmak. sizde o insanlara köstek olacağınıza yayınlarınıza destek oluyorsunuz ne diyeyim ergenekonun yeni adresi www.gasteci.com
   HAKKI
sayın editör herkesi anladım da sizi anlamadım siz kimden yanasınız? inananlardan yana mı? ergenekondan yana mı?
   ilhami
bu hareket büyük bir oluşum hertürden kişi çok rahat içeri nüfuz edebiliyor ben tek birşey söylüyorum sadece ve sadece hacaefendinin sözlerine ve yazılarına bakın,okuyun,inceleyin ondaki allah ve resulüne olan sevgiyi iliklerinize kadar hissedeceksiniz gerisi hikaye,kendinizi bilgi okyanusuna salın çer çöple,küçük su adacıklarıyla yada bataklıklarla ne uğraşın ne de zamanı beyhude harcamayın
   vatandas
benim yazdigim yorumu neden koymadiniz ogrenebilirmiyim
   Yunus Onurlu
Sayın Adem Beşer bey ben size kendinizi savunmayın veya yapılan eleştirilere karşı sesisz kalın demiyorumki. Benim demek istediğim biri sizi eleştiriyorsa önce o eleştiriye cevap verin, sonra onun kirli çamaşırlarına yoğunlaşın. Bakın Doğu Perinçek'i ben de 4-5 yıldır takip ediyorum ve bahsettiğiniz sözleri de geçmişte söylemiş olabilir ama geçmişte bir hata yaptı diye bir insan sonsuza kadar suçlanmazki. O kişi geçmişinden ders çıkarmışsa ve o dönemin şartları içerisinde kurum olarak değil yönetimi ele geçiren Kenan Evren ve 80 darbesini yapan Natocuların emrindeki askerler için "faşist devletin köpeği" demişse çok da haksız sayılmaz. Bugün eğer o insan şehit ailelerinden ödül alıyorsa, Lozan'da, Berlin'de "Ermeni Soykırımı tarihsel bir yalandır!" diye haykırıp 90 kg. belgeyle Türkiye'yi savunuyorsa ben onun geçmişine takılmam, bugünki icraatlarına bakarım. Eğer siz de ideolojik takıntıyla bakmazsanız o kişiyi belli konularda takdir edersiniz. Tabiki katılmadığınız fikirleri olacaktır, benim de var çünkü....
   Adem Beşer
Yunus Bey
Biraz uzun olacak ama hem siz hem de diğer okuyucular kusura bakmasın!

1. Ben sizi tanımadığıma göre sizin iradenizle ilgili bir bilgiye sahip değilim elbette. Ama; her fırsatta kullanılan "kendiniz olun; iradenizi kiraya vermeyin" klişesini siz de çok ucuz kullandığınız için ben de bu ithamın aslında sizin için de kolaylıkla yapılabileceğini; dolayısı ile bir gerçekliğinin olmadığını anlatmaya çalıştım.

2. Gülen'e de bu cemaate de her gün binlerce eleştiri yapılıyor. Bunların hepsine cevap bile vermeye gerek yok. Ama bazen bu gerçekten saçmalık ötesine geçiyor. O zaman da müsaade buyurun da hadisenin öyle olmadığını anlatma hakkımız olsun. Kaldı ki nasıl ki eleştirme hakkınız varsa, eleştirdiğiniz insanların da kendilerini savunma ve yanlışları düzeltme hakkı var. Gülen bir insan olduğuna göre elbette kusurludur. Ama bu her atfedilen kusuru taşıdığı anlamına da gelmez. İşte haksız kusurlar etfedildiği zaman bu düzeltiliyor; o kadar. Yine haksız eleştirenlere meselenin doğrusunu anlatmak da o kişilere "kötü niyetlisiniz!" demek değildir. "İyi ya da kötü niyetli olabilirsiniz; ama söyledikleriniz doğru değil" demektir.

3. Verdiğiniz adreste şimdiye kadar okuduklarımdan farklı bir şey okumadım. Gülen'in işlerini takdir ediyormuş da fazla büyümesi korkutuyormuş; falan filan! Son zamanlarda çok kullanılan bir klişe daha. Gerçekten vicdanı olan, bu ülkeyi, milleti seven hiçkimsenin inkâr edemeyeceği şeyler var; bunları takdir etmekten başka çaresi kalmıyor. Ama bu kadar güzel işleri yapan insanları yine de zan altında bırakmaktan çekinmiyor.

3.a - Başkaları kartel olunca ses çıkarmazlar; Gülen'e (ya da sevmedikleri başka herhangi birine) yakın birkaç tane yayın organı olunca yaygarayı koparırlar. Bu bir ahlâksızlıktır, çiftestandarttır.

3.b - Eğer birileri devletin bütün kurumlarında çeteleşmiş, devletin resmi ideolojisini kullanarak bir sürü pis işler yapmış; üstelik bu pis işleri de başkalarının üzerine atmışlarsa, bunu her gazetenin aynı şekilde aktarmasında nasıl bir tuhaflık var? Aksine bu kadar kabak gibi ortada gerçeklere rağmen görmeyenleri eleştirmek sorgulamak lazım. Mumcu öldürülüyor; gericiler yaptı! Hablemitoğlu öldürülüyor; Fethullahçılar yaptı! Danıştay basılıyor; iktidarın cesaret vediği aşırı dinciler yaptı (A. N. Sezer söyledi bu anlamda sözü)! Dink öldürülüyor; yine Fethullahçılar yaptı! Tuncay Özkan, H. Çetinkaya aylarca Dink'i Fethullah Gülen'in öldürttüğünü anlattı durdu tv ve gazetelerinde. Şimdi siz olsaydınız bunlara rağmen bu pisliklerin üzerine bütün gücünüzle gitmez miydiniz? Zaman da, Ülke TV de, Vakit de aynı ithamlara maruz kaldığı için üzerine ısrarla gitti; bu kadar basit! Burada anlaşılamayacak bir durum yok!

3.c - Y. Küçük'ün Perinçek'in nasıl insanlar olduklarını Zaman okurları ya da STV izleyicileri zaten yıllardan beri biliyor. Ama hazır gündeme gelmişken aynı bilgileri yeniden ve bilmeyenler için haber yapmasında da yanlış bir durum yoktur. Türk askerine PKK'ya destek verdiği "2000' Doğru" degisinde "faşist devletin köpeği" diyen adama geçen sene "Şehitler Derneği"nden plaket verildi. Milliyetçi diye alkışlandı. Ne yapsın Samanyolu şimdi? Bu maskaralıkları millete anlatmasın mı?

3.d - Bir şey daha var: Diyelim ki TRT'de dindar olmayan yüz kişi program yapmaya başlasın; bu bir ideolojinin kadrolaşması olarak değerlendirilmiyor. Ama dindar 10 kişi program yapmaya başlasın; hemen "kadrolaşıyorlar!" diye yaygara koparılıyor. Yani dindar olmayanlar normal, dindarlar anormal yaratık muamelesi görüyor. Bu haksızlığı da hatırlatmak istedim.

4. Benim bahsettiğim telefon görüşmesi sizin buraya taşıdığınız görüşme değil!
Bayan X: Alo haberin olsun gitmen şeyi kitleyip gitmiş savunmayı.
Turhan Çömez: Öyle mi?
Bayan X: Evet, kimseye dağıtılmadı AKP savunması.
Turhan Çömez: Enteresan enteresan.
Bayan X: Çok enteresan.
Sizce Anayasa mahkemesinin üyesinin eşinin bu durmla ne ilgisi olabilir?
Bu durumu eşine bir üye niçin bildirir, buna hakkı var mı?
Bu durumun T. Çömez'le ne ilgisi var ki ona anlatılıyor?
Bu görüşmeden kısa süre sonra Çömez Baykal'la neyi görüşmüş olabilir?

Uzadı; özür dilerim!

   ahmet
herkese selam, fetullah gülen cemaati her kes ağzına geleni konuşuyor.fetullah gülen cemmati deye bir sey yokç saqdece onun düşüncelerini benimsemiş ideal edinmiş bir topluluk var dünyanin hermilletinden turkü amerikalisi çinlisi japonu arabı rusu gürcüsü afrikanin hermilletinden burda güzel olmayan ne var her yere bariş götürüyor ve dialoq teklif ediyorlar dünyanin en cok ehtiyac duyduğu şeyş onu da söyleyim benim adım güneşin doğub battığı her yere ulaşacaqdır hadisi bu insanlar vesilesi ile gerçekleşecektir inşallah.
   Yunus Onurlu
"Kömürcü: Ferda kim canım? Çömez: Osman'ın. Osman Bey'in eşi. Kömürcü: Osman?! Çömez: Paksüt. Anayasa Mahkemesi Başkan Vekili. Kömürcü: Hı hı! Çömez: MHP tandaslıdırlar. Beraber hareket ediyoruz. Yani Ferda'yla ben seni tanıştırmayı çok isterim Kömürcü: Tamam olur Çömez: Biraz uçuk kaçıktır ama çevresi çok iyidir. Çok hoş bir ailedir, ben çok severim kendilerini. Kömürcü: Ee burada mı yaşıyorlar? Çömez: Ankara'da. MHP demeyeceğim de milliyetçi. Kömürcü: Önemli olan o, vatanperverlik. Çömez: Sen şimdi ne zaman gidiyorsun? Kömürcü: Şu an yoldayım hayatım. Çömez: Hadi bakalım sağlıcakla git. Kömürcü: Tamam canım." Kaynak: samanyoluhaber.com Sayın Adem Beşer bahsettiğin konuşma metni yukarıdaki gibi. Bu konuşmada suç teşkil edecek birşey göremiyorum, gören varsa söylesin. Turhan Çömez'in Osman Paksüt ve ailesini tanıması ve Güler Kömürcü ile onları tanıştırmak istemesi suç mu? insanların özel konuşmalarını bu şekilde yayınlamakla nereye varacağını sanıyor shaber? Ortada bir suç olsa içim yanmaz zira bu konuşma kapatma davası açılmadan önce yapılmış. Sonra yapılsa belki bir anlamı olabilirdi.
   Yunus Onurlu
Adem Beşer kardeşim yorumunuzdan anladımki siz beni yanlış anlamışsınız! Bu yanlış anlamada benim de payım olabilir çünkü vakit darlığından kısa yazmıştım. Şimdi biraz açayım o zaman mevzuyu! Ben iradenizi kiraya vermeyin derken "Yapılan doğru işlere destek olmayın, kendi başınıza çalışın, liderinizi ciddiye almayın!" demiyorumki! Benim orada kastettiğim şey sayın F.Gülen'in kusursuz olmadığını, yanlış yapabileceğini ve bu yanlışları her eleştirenin de kötü niyetli olmadığını kavramanızdır. Yoksa ben demiyorumki cemaatin yaptığı herşey kötü, cemaat mensupları kötü niyetli. Ama sizden ricam eleştirilere açık olmanız ve her eleştiriyi bir saldırı olarak görmemenizdir zira sizin de belirttiğiniz üzre ümmetin ihtilafında rahmet vardır. Farklı fikirler olmadan gelişme de olmaz. Sizinle daha uzun da tartışırdım da bu kadarı kafi. Ama şunu bilinki ben irademi kimsenin ipoteğine vermedim ve vermem de! Kim iyi birşey yaparsa onu alkışlarım, kim de kötü birşey yaparsa onu yuhalarım. İsterse en yakınım olsun, değişmez. Aşağıdaki linke de bakarsan cemaatin yanlışlarını daha iyi görürsün sanırım: http://www.haberte.com/author_article_detail.php?id=1401
   eski stv li bir vatandas
Bu Tuncay Guney denen pisligin serrinden Allah' a siginmak lazim. Adam dotu kaybetmis kaybedecek hic bir seyi kalmamis. Din elden gitmis, iman elden gitmis, siz bu adamla hala ne ugrasiyorsunuz ki. Anlatilanlarin hemen hemen hepsi yalan. Mehmet demircam Ali katirci nin damadi dir ve halen amerikada gorevlidir dislandigi falan yok. ama bu tuncay guneyin anlattiklariyla kendine bir gorus belirleyenlerin vay haline.Stv orada duruyor calisanlarina sorun, o zamanda iyi bakilmazdi simdi de iyi bakilmaz tuncaya. kendi ayrilmadi atildi. tuncayin anlattiklarina sadece guluyorum, benim gibi onu taniyanlarda guluyor. sadece ve sadece onu tanimayanlar onu bir halt zannediyorlar
   Adem Beşer
Yunus Bey, 1. Benim yazdıklarım arasında Gülen'le ilgili bir şey yok. Dolayısı ile "bize göre hatasız olduğunu ve eleştiriye tahammül edemediğimizi" nereden çıkardınız anlayamadım. Yine "irademizi kiraya verdiğimiz" kanaatine nasıl vardınız onu da bilmiyorum; ama madem bahsi geçti anlatayım: Yapılan iyi işleri ve o işlere öcülük edenleri takdir edip onlara destek olmak iradeyi kiraya vermek değildir. Aksine; çirkefliğin, ahlâksızlığın, amaçsızlığın, pespayeliğin iradeleri felç ettiği bir çağda, bir iradeyi büyük işler için ortaya koyabilmektir bu. Herkesin harcı da değildir. Tarihte büyük işler hep bir lider ve etrafında onu anlayabilen idealist, fedakâr insanlar vasıtasıyla gerçekleşmiştir. Başka büyük işleri gösterin irademizi o istikamette kullanalım. Şimdi siz iyi bir işe kalkıştığınızda size destek olmak için yardımınıza koşanları, siz "iradelerini bana sattılar" diye mi yorumlayacaksınız; hatta aşağılayacaksınız? Belki siz iradenizi birkısım medyanın propagandalarına -kiralamak değil- satmış da olabilirsiniz. Ya da kıskançlık araya girmiş ve nefsiniz iradenizi ele geçirmiş de olabilir!.. Ya da en hafifinden klişelere mahküm olmuş olabilir misiniz? 2. Eğer ilk yazdıklarımı iyi okursanız benim -bahsettiğiniz- bölünmeleri çok doğal karşıladığımı anlarsınız. Her hareket eninde sonunda bu tür bölünmelere uğrar. Ben bunu "ümmetimin ihtilafında rahmet vardır" hadisi kapsamında değerlendiriyorum. Ancak bahsettiğimiz farklı düşünceler asla "kuyu kazmak" şeklinde olmaz. Öyle yapanlar zaten Tuncat Güney ve V. Küçük'ün içerideki ajanları. Onlar da bir şekilde deşifre oluyorlar; dolayısı ile başarılı olamıyorlar.. Onları diğerleriyle karıştırmayın. Hayatı Allah'ın adını insanın olduğu her yere ulaştırmak için geçen insanları, olanları anlayamayan T. Güney'in bakışıyla değerlendirirseniz yanılırsınız. 3. Samanyolu Tv'de program yapmak herhangi bir "değer"e işaret etmez. Orada manken de oyuncu da şarkıcı da program yapar. Dolayısı ile onlar cemaat için referans değildir. Hele bir fitne amacıyla oralara sızmış (ama sonunda enselenmiş) birinin anlattıkları ancak anlatanın zihin karışıklığından, kirli hesaplarından ve en önemlisi sanılarından ibarettir. 4. Yargının çok doğru karar vereceğini sanacak kadar iradeniz merkez medya tarafından kiralanmış besbelli. "Öğrenmemek ayıp değil" diyorsunuz; haklısınız! Ama son birkaç yılda olan bitenden hâlâ nelerin döndüğünü anlayamadıysanız size kendi tavsiyenizi tekrar hatırlatırım! Sadece bugunkü haberlerde yer alan T. Çömez ve bir Anayasa Mahkemesi üyesi (kim olduğunu herkes biliyor) arasındaki görüşmeleri okumanız bile size çok şey öğretecektir. Ayrıca bizim sızdırdığımıza dair elinizde bir belge mi var; bir kısım medyanın iradenizi teslim almış hezeyanlarından başka!.. 5. Bir tekrar: Ortaya çıkan gerçek şudur: Cemaat içindeki farklı karakter, düşünce vs. sahibi insanlar üzerinde bir fitne oyunu oynanmaya çalışılmış; ancak bu başarıya ulaşmamıştır. Bundan sonra da benzeri fettanlar aramızda olacaktır; olsun! Belki içlerinden birinin gönlünde bir ışık yanar! Kim bilir?
   Yunus Onurlu
Alican ben sizin gibi kimseye iftira atmam. Tuncay Güney eşcinsel eğilimleri olduğu için askerlikten atıldığını bizzat kendisi açıkladı röportajında. Kendisiyle yapılan röportajı okursan sen de öğrenirsin zira bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp! Şimdi gelelim Adem Beşer'e verilecek cevaba: Ben okuduğumu iyi anlarım Adem bey, merak etmeyin. F.Gülen cemaatinin içinde 3 grup olduğunu ve bu grupların öne çıkmak ve cemaate hakim olmak için yani dünyevi çıkarlar için birbirlerinin kuyusunu kazdıklarını ifade etmiş bir dönem cemaatin tv.sinde program yapan T.Güney! Şimdi ben mi doğru anladım, siz mi, okuyanların takdirine bırakıyorum. Size göre F.Gülen hatasız, kusursuz bir insan olduğu için en küçük bir eleştiriye bile tahammül edemiyorsunuz. Lütfen iradenizi kiraya vermekten vazgeçin ve Ergenekon davasını da yargıya bırakın. Savcılıktan sızdırdığınız yalanlarla insanlara iftira atarak mahkemeyi etkilemeye çalışmayın.
   KAHKAHA
GÜNEYİN DEDİĞİ DOĞRU OLABİLİR
   alican
Yunus onurlu, Tuncay güneyin eşcinsel olduğunu nereden bildin.Bu bilgiyi nasıl elde ettin.?Bu konuda tecrübeniz mi var?Doğu perinçek'e iftiramı atıyorlar vah vah üzüldüm.Adamcağızın hiç suçu yoktu.
   bayniyazi
safsata
   ERZURUMLU
Tuncay güney Ergenekonun adamıdır yada değildir amma Fetullah Gülen Hopca üzerinden çıkar hesabı yapanların hepsi Allahından bulacak Allahü Teala samimi müminleri ödüllendirdiğ gibi samimi olmayanlarıda çok iyi bilendir Hoca efendi çıkar hesapları yapılacak biri değildir.ALLAHTAN KORKUN
   Adem Beşer
Onurlu Arkadaş! Tuncay Güney'in anlattıklarını iyi anlamamışsınız anlaşılan.. Cemaatin hangi gerçek yüzüymüş o? T. Güney'in başka açıklamalarında da bahsettiği gibi (daha önce de 'N. Veren'i deşifre ettiler ama başka ajanlar da var cemaaatte' demişti) cemaat içine sızma ve orayı ele geçirme çalışmaları yapılmış; ama sonuçta cemaat bunu farkedip oyunu bozmuş. Eee! Burada nasıl bir "gerçek" ortaya çıkmış oluyor. Bu tür içe sızmaları cemaat zaten biliyor... Yani Veli Küçük -neredeyse- koskoca devleti ele geçirmeyi başarmış; ama cemaate sızma çalışmaları sonuçsuz kalmış. Buradaki tek garçek bu: Cemaat zokayı yutmamış! Birinde V. Küçük ve Perinçek ortak; diğerinde V. Küçük cemaate sızmaya çalışıyor... İkisini karşılaştırmak çok saçma...
   Yunus Onurlu
Vatandaş ne oldu? Eşcinsel haham Tuncay Güney'in Doğu Perinçek ve ekibi aleyhindeki iftiraları karşısında alkış tutan siz değil miydiniz? Şimdi mi aklınıza geldi T.Güney'in haham olduğu? Cemaatin gerçek yüzünü deşifre edince "pis haham!", Doğu Perinçek'e iftira atınca "başınızın tacı!" Sizi gidi riyakarlar siziiiii...
   Adem Beşer
Arkadaşlar; İnsanın, dolayısı ile nefsin olduğu her yerde böyle şeylerin olması doğaldır. Önemli olan makam zaafı olanların bir şekilde hizmetlere zararının engellenebilmesidir. Ayrıca haberde -anladığım kadarıyla- cemaat liderliği için değil televizyon idareciliği için bir rekabetten bahsediliyor. Ama tabii Milliyet olunca işi sansassonelleştirmese olmuyor. Bence hepimiz bu konularda bir fitnenin tarafı olmamak için dua etmeliyiz. Ayrıca şöyle de düşünebiliriz: Hiçbir hareket ila-nihaye devam edemez. Mutlaka ayrılmalar, metot farklılıkları, mizaç farklılıkları günyüzüne çıkar. Dolayısı ile biraz da sükunetle ve sabırla karşılamak ve her farklı görüşü de kınamamak ve ona düşmanca davranmamak gerekir. Belki de o yeni hareket mevcut hareketin ulaşamadığı-çözemediği kalp ve zihinlere ulaşabilerek bir rahmete vesile olacaktır. Malum: "Ümmetimin ihtilafında rahmet vardır!". Bediüzzaman'dan sonra bir çok parçaya bölünmeler oldu; ama bakın hepsi de hizmetlerine devam ediyor. Keşke aralarındaki ufak-tefek kırgınlıklar da olmasa... Sonuç olararak biz Latif Abi'yi de Abdullah Abi'yi de seviyoruz ve şimdiye kadar katkıları ne olmuşsa bundan sonra da hizmete katkılarının aynen devam edeceğini düşünüyoruz.
   baştan sona yalan
bu haberler baştan sona yalan hocaefendinin bacanağı falan hocaefendi ne zaman evlendi de bacanağı olsun bir defa hocaefendinin yokluğunda değişik heyetlerin cemaate yön verdiğini herkes biliyor ve cemaatin içinde ben cemaat mensubuyum diyen biri makam ve mansıb peşinde koşulamayacağını bilir hizmette vazife alınmaz verilir vs.... amcam uzaktan şöyle bir bakmış cemaate puslu havada kendi psikolojisini de içine katarak kendi kafasına göre atmış savurmuş bizde yedik canıımm
   TARIKDEMET
YALAN YAVRUM YALAN.TUNCAY GÜNEY DOĞRU KONUŞUYOR İZLENİMİ VERİYORDU TV KANALLARINDA AMA ONUN DA YALANCI VE ERGENEKONUN ADAMI OLDUGU NET ORTADA.Bılmeyen de gerçekten inanır
   vatandaş
Tamamen hayal mahsulü ve yalan.Cemaat içinde grup değil insanlar vardır.Kimizin adı ali kimizin veli ama neticede hepimiz Allahın kulu olarak bir bir cemaatiz.Hahamların sözüne inanacak değiliz.Biz bizi Tuncay Güney g.b. hahamlardan iyi biliriz.
   zihin bulandirma
stv de o zaman calisanlarin büyük bir bölümü halen calisiyorlar - haberin yalan oldugu buradan belli
   hayati
kilavuzu karga olanin ... haber milliyetten - ergenekonu basistlestirme faaliyeti yapalim derken veli kücük efendiyi daha da camura sokmuslar - adam dini kuruluslara dahi eleman sokmus - ilginc ki ne ilginc - daha ilginci böyle bir ahlaksizligi yapan birisi kalkip ithamda bulunuyor - yok darbeymis suymus buymus
   selami
birileri sacmalamis - tam bir komedi ve sulandirma faaliyeti - darbe kime neye yapiliyor - bu da bir haber mi
   burak dilaver
bunları ne amaçla yazıyorsunuz anlamadım.sizi anlamakta zorlanıyorum.acaba ergenekonla bir bağlantınız var mı sizin..Veli Küçük nasıl bir insan olduğunu dünya alem ezelden ebede biliyordu.onun gönderdiği adamı kim işe alır.madem latif erdoğan cemaatten atıldı..bugünde nasıl yazar..mehmet demircanda okadar profösyonel biri değil zaten..
   ahmet demir
ben bu yazılanlara inanmıyorum bunlar ergenekon mu ki darbe planları yapsınlar fitsin milliyet ergenokonu yazsın.YALAN VE MAKSATLI HABER DEĞİL

Haber Arşivi
13.2 MİLYON YAHUDİ YÜZ KAT DAHA FAZLA MÜSLÜMAN NÜFUSA RAĞMEN NASIL OLUYOR DA ZULMEDİYOR? 06.Ocak.2009
PASİFİKİN DERİNLİKLERİNDE ANTİK KENT BULUNDU! 05.Ocak.2009
OBAMA'NIN İKİ YÜZÜ 05.Ocak.2009
ALLAHIM İSRAİL'İN BELASINI VER! 05.Ocak.2009
TÜRKİYE'DE GÜZEL ŞEYLER DE OLUYOR! 29.Aralık.2008
ZAMAN ZAMLANDI... 29.Aralık.2008
SERDAR TURGUT BASIN CAMİASINI DEĞERLENDİRDİ: ÇOĞU PUŞT, ARKADAN BIÇAKLAYICI O... ÇOCUKLARI 29.Aralık.2008
HAHAMLAR İSRAİL ASKERLERİ VE SİLAHLARINI KUTSADI... 29.Aralık.2008
AZİZ BAŞKAN BÜTÜN GAZETECİLERİ ŞEREFSİZ İLAN ETTİ! 29.Aralık.2008
İSRAİL YAPIMI BİR KATLİAM DAHA! 27.Aralık.2008
ŞİVAN PERVER KABUL ETTİ 24.Aralık.2008
TAHA AKYOL İSTİFA ETTİ 24.Aralık.2008
KOMUTANLARA FETHULLAH GÜLEN'İ ANLATTI 24.Aralık.2008
İHSAN KALKAVAN NE DİYOR BÖYLE! 24.Aralık.2008
KÜRT SORUNUNUN FİLMİ GELİYOR VİDEOOO 23.Aralık.2008
VİDEOOO İŞTE PROVAKASYONUN KRALI... BÖYLE PROVAKASYON GÖRÜLMEDİ... 22.Aralık.2008
YÖK REKTÖR LİSTESİNİ KÖŞKE GÖNDERDİ! 22.Aralık.2008
ASACAĞIZ-KESECEĞİZ PARTİSİNE İNCELEME 22.Aralık.2008
CHE GUEVARA DA İŞKENCECİ ÇIKTI! 22.Aralık.2008
TUNCAY GÜNEY EMİNE ŞENLİKOĞLU'NUN ÇOCUĞU GİBİYMİŞ! 22.Aralık.2008
AYŞE ARMAN CİNER GRUBUNA GEÇTİ! 22.Aralık.2008
FLAŞŞŞ FLAŞŞŞ CAMİ KUNDAKÇISI YAKALANDI 22.Aralık.2008
DEĞİRMEN'İN SUYU: HİMMET TEORİSİ 22.Aralık.2008
ÜÇ LİDER BİR ARADA... NE GÜZEL DEĞİL Mİ? 21.Aralık.2008
AMERİKA'NIN İLK YAHUDİ BAŞKANI MI? 21.Aralık.2008
BENİM SORUNLARIMI NİYE ECNEBİLER ÇÖZSÜN! 21.Aralık.2008
BANDIRMA VAPURU İTİRAFI 21.Aralık.2008
SİNEMA SUUDİ ARABİSTAN'A GERİ DÖNDÜ 21.Aralık.2008
DANIŞTAY BASKINI İRTİCA İŞİ DİYENLER ÖZÜR DİLESİNLER! 21.Aralık.2008
TSK'DA ÇÜRÜK OPERASYONU 21.Aralık.2008
TÜRKİYE'NİN GEÇİRDİĞİ DEĞİŞİME TAŞ KOYMAYIN! 21.Aralık.2008
HİLMİ ÖZKÖK'DEN AĞIR CEVAP: SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI? 21.Aralık.2008
CAN DÜNDAR MUSTAFA FİLMİNDEN DOLAYI SORGUYA ALINMIŞ! 20.Aralık.2008
GASTECİ.COM OKUYUCULARINA... YORUMLARDAKİ SORUN GİDERİLDİ! 20.Aralık.2008
HİLMİ ÖZKÖK ŞARAP MI İÇMİŞ! 20.Aralık.2008
BUNLARIN HEPSİ GÖREVLİ! 19.Aralık.2008
BUSH'A PAPUÇ ATAN GAZETECİ İÇİN KAÇ YIL CEZA İSTENİYOR 19.Aralık.2008
ERGENEKON'DA BOMBA KARAR! 19.Aralık.2008
CANAN ARITMAN'IN SAÇMALIKLARINA CHP BİLE DAYANAMADI 19.Aralık.2008
CUMA HUTBESİNDE ERMENİLERDEN ÖZÜR'E TEPKİ 19.Aralık.2008
ÖZÜR LİSTESİNDEKİ ŞOK İSİM! 19.Aralık.2008
PİLOTUN KAN DONDURAN ANONSU 19.Aralık.2008
TÜRKİYEM NE OLDU SANA BÖYLE? 19.Aralık.2008
AMİRAL GEMİSİ ÇÖKÜYOR MU? 19.Aralık.2008
ABD'DE PABUÇ PROTESTOSU BAŞLADI 19.Aralık.2008
BEN DÖNMEDEN ÖNCE KİTABINI YAZIYOR... 19.Aralık.2008
VİDEOOO HERKES BU SESE HAYRAN KALIYOR 19.Aralık.2008
FETHULLAH HOCA'YI BEKLEYEN POST-MODERN TEHLİKE 19.Aralık.2008
KÜRT KANALININ SEDA SAYAN'I 19.Aralık.2008
40 YIL SONRA ÇÖLE İLK KEZ KAR YAĞDI 19.Aralık.2008

Gazetelerin 1. Sayfaları

KÜRT SORUNUNUN FİLMİ GELİYOR

Mahsun Kırmızıgül'ün yazıp yönettiği ve rol aldığı "Güneşi Gördüm"deki Altun ailesini yakında tüm Türkiye konuşacak...

HERKES BU SESE HAYRAN KALIYOR

Bu çocuktaki müthiş sesi dinleyen herkes takdir ediyor. Müthiş yetenek, umarım hayırlı bir yolda değerlenir!

40 YIL SONRA ÇÖLE İLK KEZ KAR YAĞDI

Çölün ortasında ışıl ışıl bir kent, 40 yıla yakın süredir ilk defa görülen kar yağışıyla felç oldu. Uluslararası havaalanı ve otoyollar kapandı, okullar eğitim veremez hale geldi.

ÇARŞAFLI STAND UP CI

39 yaşındaki Hatice Çöpoğlu aslında bir laborant. Ama başörtüsü nedeniyle işinden ayrılmak zorunda kalmış. Yaşadığı tüm sorunları ti'ye alan Çöpoğlu, 'Kadınca Kararınca Şakalar' adlı stad-up gösterisiyle ilk kez bugün sahneye çıkacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR


DÜN EN ÇOK OKUNANLAR

» 13.2 MİLYON YAHUDİ YÜZ KAT DAHA FAZLA MÜSLÜMAN NÜFUSA RAĞMEN NASIL OLUYOR DA ZULMEDİYOR?

EN ÇOK ARANANLAR

» Ahmet Hakan
» Ali Kırca
» Nurettin Veren
» Galatasaray
» Fethullah Gülen
» Nuh Gönültaş
» Minik Dualar
» Video Haberler

VİDEO HABERLER

» KÜRT SORUNUNUN FİLMİ GELİYOR
» İŞTE PROVAKASYONUN KRALI... BÖYLE PROVAKASYON GÖRÜLMEDİ...
» HERKES BU SESE HAYRAN KALIYOR
» BU BAYKAL'I MUTLAKA DİNLEYİN
» İŞTE VATAN SAĞOLSUN DEMEYECEĞİM DİYEN BİR ŞEHİT ANASI DAHA DAHA!
» ÇILDIRTAN AYNA...
» İŞTE GENELKURMAY BAŞKANI'NIN SERTLİK TARİHİNE GEÇECEK KONUŞMASI
» HOCAEFENDİ İLE GURBETTE BİR BAYRAM DAHA...
» ZAHİT AKMAN MEYDAN OKUDU!
» METALLİCA'NIN OLAY KLİBİ...
gasteci.com © 2008